Men hallå?



Några svar till denne Anonym: Ja, det ska jag. Men tycker inte direkt synd om den..? Och för det första att kommentera med "Anonym" är en hel rad med feghet blandat med oärlighet. Men hallå? Du måste ju gilla min blogg, haha nu blir jag riktigt glad! You miss me, how wonderful isn't that? Och för det andra så ska jag börja blogga mer, när jag IDS och har TID och har en bra kamera. Dessa Anonymer håller på att driva mej till vansinne! Feghet feghet, det bara osar av feghet, och alla dessa Anonymer vill bara klanka ner på oss? Right? Nu är jag så less på er omogna jävlar! Och ja, just nu är jag så pissed off som jag bara kan bli. Först så slår de till mot Johanna, sen mot mej? Okej, detta menas kanske inte med något elakt men i varje fall så tycker jag det. OKEJ NI SMÅ ANONYMA BASTARDS: Skriv vad ni heter om ni nu vågar? Förnamn och efternamn så kan vi ta ett litet snack. Och detta är inte ett hot, för jag fick erat slag först.

Vad är det här för Anonym klan?
Kommentarer
Postat av: Johanna

Små anonyma bastards xD

Det är så tråååååk att få sånna kommentarer -.- HATAR dom. FEGA JÄVLAR!

2009-09-06 @ 19:05:24
URL: http://johannaae.webblogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

Jag orkade inte skriva namnet för du känner ju ändå inte mig....

2009-09-06 @ 19:59:46
Postat av: Astrid

Ha. Inte orka skriva namnet. Hur kan du då orka skriva kommentaren?? Men hallåå? Dàah?

2009-09-07 @ 20:13:57
URL: http://aattid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback